niedziela, 8 stycznia 2012

głupia niedziela.

Jest niedziela, godzina 12:45, Majson zaczął pisać notkę. Irmina będzie ze mnie dumna♥
Muszę ogarnąc pokój, mam wuchte uczenia, wszyscy mnie wyciągają na WOŚP, mama sobie śpiewa, tata ogląda Przed Świtem, nie rozumiem. Muszę ogarnąc dzisiaj historie i geografię, panie i panowie nie opuszczam dzisiaj murów mego domu. Jakiś 11-latek myśli, że z nim chodzę, ja nie mogę -.-, mam taki porządny mindfuck, piję cały czas Ampera i strasznie mi niedobrze, Jeremi do mnie pisze i nie mogę się skupić na notce, nie umiem układać kostki rubika, pół nocy nad nią przesiedziałam i kurde nie umiem no. Mam ochotę na budyń.
Ta notka nie ma zupełnie sensu ale co tam.
Dodam chyba zdjęcia z wczoraj. Miały do mnie przyjść cztery osoby, wyszło siedem, ale kocham ich i wybaczam. Dziwię się, że mój dom przetrwał, oglądam filmiki i leję, muszę je ładnie ogarnąć i skleić - będzie hit. Czekajcie jakieś focisze ogarnę. 
hahahaha♥
Ludzka Stonoga 10.
To po prostu kocham, aż musiałam przerobic. to co, że mnie ucięło.

Jezu, idę się uczyć, miłego weekendu : ) 







2 komentarze: