sobota, 14 maja 2011

Kałabanga & Spontany

Jak wiecie byłam przez 3 dni na Helu. Było zarąbiście! W ogóle nie potrafię Wam opisać jak dobrze się tam bawiłam! Pogoda była piękna. Przez 3 dni było mega gorąco i praktycznie w ogóle nie wiało. Bawiłam się wspaniale. Zresztą nie ma innej opcji skoro byłam tam z moimi przyjaciółmi : ) Nie mogę dodać zdjęć nie wiem dlaczego. Zupełnie jakbym nie mogła kliknąć na tą głupią ikonkę! Czyli dodam w następnej notce ;/
Idę teraz się ogarnąć. Nie będzie mnie na twitterze ani na formspringu. Moje oceny mnie nie zadowalają, a nie mam kompletnie czasu przez moje małe uzależnienie jakim jest internet więc postanowiłam trochę przystopować. Zresztą mam dość atmosfery, która panuje od jakiś 2 miesięcy na tt.
Tak więc KEEP SMILING : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz