czwartek, 31 marca 2011

No dalej, śpiewamy!

Żyję teraz w wieeeelkim stresie. Otóż miałam jechać na dość duży konkurs w maju. Patronem medialnym jest Radio Merkury, więc konkurs jest grubszy. I wiecie co? W poniedziałek do mojej nauczycielki od śpiewu zadzwonił organizator, że mają 70 uczestników i w niedzielę robią eliminacje! Wszystko byłoby dobrze gdyby nie fakt, że moja piosenka jest dopiero w połowie zrobiona. Dzisiaj idę na próbę. Te eliminacje wpisałam na swoją listę Celów na 2011/12. Mam osiem punktów, które zamierzam spełnić. Jeśli nie...To stracę do siebie te resztki szacunku, które jeszcze pozostały. Moja lista wygląda następująco:
  1. Sprowadzić Biebera do Polski
  2. Przejść eliminacje do konkursu
  3. Średnia powyżej 5.1
  4. Usłyszeć od Knapińskiego, że "wróciłam"*
  5. Dostać się do cholernego liceum**
  6. Napisać BARDZO dobrze egzamin
  7. Nie poddać się
  8. Pokazać, że nie ma rzeczy niemożliwych, tylko trzeba walczyć.
*To mój nauczyciel od dodatkowego angielskiego. Kiedyś byłam najlepsza, a teraz...Cały czas mi powtarza, że mam wrócić...
**Normalnie z liceum nie byłoby problemy, ale to do którego chcę iść jest jedno na całą Wielkopolskę i wiecie...

Obiecuję Wam tutaj, że zrobię wszystko, by przy każdym punkcie był "ptaszek".
Trzymajcie za mnie kciuki abym przeszła dalej w niedziele :*
Dzisiaj o 22 na AXN leci CSI z Biebsem. Oglądajcie : )

1 komentarz:

  1. Super lista życzeń i choć nigdy nie słuchałem BIEBERA to i tak jestem za sprowadzeniem go do Polski

    OdpowiedzUsuń