sobota, 19 marca 2011

: )

Może najpierw coś co mnie rozwaliło: ! Ten blog jest tak genialny! Razem z moimi kumpelami pokochałyśmy go. Ma świetne zdjęcia i jest taki słodki że koniec! Uwielbiam! Wchodźcie bo naprawdę warto.
To teraz trochę muzyki:
Boziu! Co to jest? Naprawdę muzyka w tych czasach schodzi na psy. Panie i Panowie jeżeli ona może być wielką gwiazdą to ja też będę koniec i kropka! Naprawdę nie umiem opisać tej piosenki. Co o niej myślicie?
Teraz coś innego:
Mam taką podjarkę na tę piosenkę! Nie umiem nawet tego opisać. Gdy usłyszałam ją pierwszy raz, pomyślałam sobie : Matko! nie lubię tego" ale teraz? Nie mogę przestać jej słuchać. Wokał Rihanny jest tutaj genialny. Pokazała, że nie tylko umie śpiewać ale że ma głos. A to jest różnica. Coś o tym wiem. Otóż śpiewam w zespole już 4 lata. W ogóle muzyka mnie kręci więc zam się na tych sprawach. Zmykam spać, #muchlove

2 komentarze: