środa, 16 marca 2011

:|

Jeju, jeju, jeju... Obiecałam zdjęcia, obiecałam przepisz i nic z tego nie wyszło... Przepraszam Was za to bardzo, ale kompletnie nie mam czasu. Przychodzę do domu i zaraz z niego wychodzę. Tak wygląda aktualnie moje życie.
Co nowego u mnie?
Zakładam z przyjaciółkami naszego wspólnego photobloga. Mamy pełno naszych zdjęć, a nie chcemy wstawiać ich na fb. To jest głupie i przereklamowane. Gdy tylko trochę się rozkręci wyślę Wam link.
Niedługo idę do studia by nagrać płytkę. Od 4 lat śpiewam w zespole i uznaliśmy, że fajnie będzie mieć pamiątkę. To dla nasz jedna wielka przygoda. Za 40 lat puszczę płytkę wnukom i poopowiadam im jakie fajnie miała ich babcia życie.
Pamiętajcie 25 marca wchodzi Never Say Never! Właśnie zamówiłam sobie #purpleglasses. Może zdążą przylecieć z UK ;)
#muchlove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz