czwartek, 24 lutego 2011

Uuu... w sobotę jest IMPREZA! robimy wieczór z horrorem. Zamierzamy obejrzeć Paranorlmal Activity. Ten film jest taak straszny! 0.o Oglądała go Jagody mama i opowiedziała Nas mniej więcej o co chodzi.

Otóż młode małżeństwo przeprowadza się do swojego nowego domu. Dziewczyna uważa, że w jej otoczeniu zawsze były duchy i boi się, że jej niewidzialni przyjaciele xd przeprowadzili się razem z nią. Wynajmuje medium które uznaje, że to nie duchy tylko demon. Jej mąż instaluje w pokoju kamerę, która nagrywa wszystkie nadprzyrodzone zdarzenia...


Dodałam krótki trailer;) Oprócz filmu planujemy deser lodowy z duuużą ilością bitej śmietany. Śmietana jest świetna! :D Mufiny z kawałkami czekolady oczywiście też będą. Mmmm...;) Mam nowy przepis. Jeszcze nie robiłam babeczek, ale gdy tylko upiekę i będą pyszne na pewno wstawię przepis i zdjęcie;) Oczywiście na zdjęcia z sobotniej imprezy też możecie liczyć. Będą zakręcone i na stóówę zabawne:)

Trochę drętwo, nie? noo, też tak uważam... ;( Ale obiecuję poprawę! ;) Mam mało czasu teraz dlatego nie mogę porządnie zabrać się za napisanie czegoś sensownego. Za chwilę idę na angielski, więc dzisiejszy wpis też mnie nie zadowala;/ Moje kochane Bloggerki napiszcie mi proszę parę rad jak poprowadzić ten blog by był ciekawy i dobrze się go czytało ;) proszę, proszę, proooszeeę ;*
Narka! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz